اصفهان؛

خودکفایی ایران در تولید تجهیزات دفاعی

ایران در تولید تجهیزات دفاعی به خودکفایی لازم رسیده است و هیچ محدودیت دانشی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون آماد و پشتیبانی وزیر دفاع گفت در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام سفید شهر گفت : امروز به  فضل الهی و با اعتماد به نفس و به برکت خون شهدا به دستور فرماندهی کل قوا موشک هایی با برد 2 هزارکیلومتر در دست داریم که برد این موشک فقط برای رفع تهدید کشور از ناحیه رژیم صهیونیستی است. 
سردار سید قاسم قریشی  افزود : امروز ایران از جمله کشورهای برتر دنیا در توان موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین است و مسیر پیشرفت و تکامل را هم به طور جدی دنبال می کند.
وی گفت : امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس بدون نیاز به هیچ کشوری تسلیحات نظامی و دفاعی در کمترین زمان ممکن در داخل کشور و به همت نیروهای بومی تولید می شود.
سردار قریشی همچنین به تلاش برخی کشورهای منطقه در دشمنی با جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت : امروز منافقان بین المللی درقلب اسلام زمینه فتنه های زیادی را به پا کردند اما به مدد جوانان ایرانی و الگو گیری جبهه مقاومت از دفاع ایرانی ، ناموفق بودند.
وی وظیفه مردم ایران را عمل به پیام شهدا بیان کرد وگفت : مقابله با نفوذ دشمن ، انقلابی گری ، تکیه بر اقتصاد مقاومتی ، استحکام داخلی ، جهاد کبیر و اعتماد به وعده خداوند که رهبر معظم انقلاب بیان کردند ، همان عمل کردن به پیام شهداست.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار