معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار از منافع و تمامیت ارضی خود دفاع کرده در حقیقت استراتژی جمهوری اسلامی تهدید در برابر تهدید استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن زاده در مراسم دانش آموزی نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب  استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب راه توسعه و شکوفایی خود را با صلابت طی می کند و به کشوری برتر و مقتدر در عرصه منطقه و بین الملل تبدیل شده است.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب تحول اساسی در جهان اسلام شد و حرکت بیداری اسلامی کشورهای منطقه ناشی از تاثیر پذیری از انقلاب مردم مسلمان ایران به وقوع پیوست.
حسن زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر با همدلی و انسجام مردم و مسئولان نظام امنیت کامل و پایدار در کشور حاکم شده و هرگونه تحرکات بدخواهان انقلاب با واکنش مناسب و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
وی تصریح کرد: دستگیری عوامل فریب خورده و سرکرده گروه های تروریستی  وابسته به استکبار جهانی و نیز  اشرافیت  اطلاعاتی درفرود آوردن هواپیماهای بدون سرنشین دشمن تنها گوشه ای اقتدار  اطلاعاتی و توان بازدارنده  نیروهای امنیتی کشور است که موجب هراس و حیرت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
حسن زاده ایجاد پروژه ایران هراسی استکبار جهانی را در میان کشورهای منطقه و به ویژه در منطقه حساس و استراتژیک خلیج فارس بهانه ای برای نفوذ هرچه بیشتر آمریکا و همدستان آن در این منطقه برشمرد و بر همکاری و ارتباط دوسویه و برادرانه ایران با کشورهای همسایه
خود تاکید کرد.
وی به توانمندی های بی نظیر نظامی کشورمان در برابر تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: هم اکنون با تلاش نیروهای مسلح در بسیاری از زمینه های هوایی، دریایی و زمینی  نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به دستاوردهای فراوان علمی و دانش فنی کم نظیری رسیده اند و  در عرصه خودکفایی در ساخت و تولید تجهیزات دفاعی و بازدانده نظامی موفقیت های فراوانی بدست  آمده و در واقع توان دانش فنی و علمی  فرزندان  انقلاب  موجب شده تا دشمن نتواند به اهداف  مورد نظرش  برسد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: دانش آموزان انقلابی در طول دوران پیروزی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی با بصیرت و بینش انقلابی خود در همه صحنه های دفاع و صیانت از دستاوردهای متعالی انقلاب حضور داشته و با نثار جان و مال خود از کشور اسلامیمان دفاع کرده اند و باید برای ادامه دادن راه دانش آموزان شهید انقلاب با الگو قرار دادن زندگی آنها در مسیر رشد و  تعالی  و دفاع از ارزش های  اسلامی و انقلابی کشور حرکت کنند.
حسن زاده با اشاره به ایام هفته وحدت بر لزوم  هوشیاری برادران مسلمان اهل سنت و اهل تشیع و دوری از هرگونه نفاق و تفرقه افکنی به منظور تقویت اتحاد و انسجام اسلامی تاکید کرد.
وی در پایان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه دولت های مهرورز و مردمی نهم و دهم خدمات ارزنده ای برای توسعه استان کردستان به عمل آورده اند و هم اکنون شاهد ارتقا شاخص های پیشرفت و توسعه در بسیاری از زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و علمی در سطح استان هستیم./س
برچسب ها: استراتژی ، استکبار ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.