آبادان ؛

درخشش دانش آموزان خرمشهری در کنکور امسال

دانش آموزان خرمشهری در کنکور امسال خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عنبری مدیر آموزش و پرورش خرمشهر از درخشش دانش آموزان خرمشهری در کنکور ۹۵ و پذیرش در رشته و دانشگاه های مطرح خبر داد.

عبدالحافظ عنبری صبح امروز  در آیین نواختن زنگ مهر انقلاب و سرشماری نفوس و مسکن در هنرستان پسرانه شهدای خرمشهر افزود: دانش آموزان خرمشهری امسال در بخش کنکور و پذیرش دانشگاه موفق به پذیرش در رشته محل های مطرح شدند و جای امیدواری است که این حرکت که با توجه به مقوله کنکور و برنامه ریزی برای آن آغاز شده در سال آینده نیز ادامه داشته باشد و شاهد نتایج بهتر باشیم.

وی ، بر اهمیت مقوله تربیت تاکید کرد و گفت: اگر تربیت را از آموزش جدا کنید چیزی از آموزش باقی نمی ماند و امروزه این تفکر رایج است که برای داشتن انسان موفق و کارآمد و همچنین اگر قرار است آموزش اتفاق بیفتد باید تربیت وجود داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر، الگوی تربیت انسان سالم را به عنوان الگوی رایج آموزشی معرفی کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی و پس از پیروزی انقلاب در حوزه انسانی پا را فراتر از حوزه سلامت گذاشته و به دنبال تربیت انسان صالح است.

عنبری گفت: انسان صالح خیانت، ظلم و طمع نمی کند و در جهان به دنبال صلح است. در تمام سال های بعد از انقلاب برای تربیت انسان صالح برنامه ریزی شده و تربیت چنین افرادی مایه افتخار بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.