18 رتبه زیر هزار در کنکور سال جاری شهرستان آبادان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهبازی فرماندار شهرستان آبادان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: جامعه پر تحرکی را که قشر فرهنگی آبادان با بردباری و صبر و حوصله  و استفاده از تجربیات ساخته است قابل تقدیر است.

عزیزالله شهبازی افزود: در برهه‌ای از زمان، اداره آموزش و پرورش اروندکنار در حوزه‌های مختلف در سطح استان در انتهای جدول رده‌بندی قرار داشت اما امروز می‌بینیم که با تلاش‌های همه جانبه مسؤولان این جایگاه به شکل چشمگیری ارتقاء پیدا کرده است.

وی  گفت: عصر، عصر دانایی است که زیرساخت‌هایش از آن آموزش و پرورش است، ما از نمایندگان می‌خواهیم تا در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش و آموزش عالی در ابعاد مختلف، مسائل را به طور جدی‌تری در سطح کلان کشوری دنبال کنند.

معاون استاندار خوزستان افزود: با هیچ کس در موضوع آموزش و پرورش تعارف نداریم، کمبودها و کاستی‌ها بایستی شناسایی و رفع شوند.

شهبازی گفت: در سه سال اخیر با وجود تمامی کمبودها اما همه مجموعه‌ها در استان برای کمک و رفع مشکلات آموزش و پرورش بسیج شدند، همه در کنار آموزش و پرورش بودند و مدیریت امکانات و تجهیزات در شهرستان آبادان همه برای آموزش و پرورش انجام شده است.

وی با اشاره به این موضوع که سازمان منطقه آزاد اروند سال گذشته در بخش اعطای سرانه به مدارس نیز کمک‌های خوبی را ارائه کرد که انتظار می‌رود این روند امسال نیز دنبال و انجام شود، افزود: دولت، مأموریت خود را در بسیج امکانات در کنار آموزش و پرورش انجام داده است.

شهبازی گفت: سال گذشته 500 میلیون تومان اعتبار برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در قالب بسته حمایتی شامل لوازم‌التحریر،  کیف و کفش و پوشاک هزینه شد که این روند امسال نیز دنبال و اجرا خواهد شد.

وی افزود: مدیران هر کس کارهای مربوط به خود را انجام دهد، ما نیز حمایت‌های لازم را از ادارات آموزش و پرورش آبادان، اروندکنار و چوئبده خواهیم داشت، البته اصلاحاتی را برای بهبود شرایط با توجه به محدود بودن زمان تا بازگشایی مدارس و نیروی انسانی بایستی به انجام رساند.

معاون استاندار خوزستان با تأکید بر بسیج تمامی امکانات برای کمک به آماده‌سازی مدارس با توجه به فرارسیدن مهرماه و فصل بازگشایی مدارس، گفت: در حوزه پژوهش نیز روسای ادارات آموزش و پرورش شهرهای آبادان و اروندکنار بایستی در حوزه تأمین معیشت و رفاه کارکنان در شهرستان برای ماندگاری جمعیت فرهنگیان اقدامات مؤثری را انجام دهند که از جمله آن می‌توان به ساخت باشگاه‌های تفریحی و رفاهی اشاره کرد.

وی افزود: در کنکور امسال، 18 رتبه زیر هزار داشتیم که به نسبت سال گذشته خوب بوده است، موفقیت‌های امتحانات پایان سال نشان دهنده این است که امکان تحصیل داده شده خوب بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.