هیجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی فرصتی برای رفع مشکلات هنرمندان و ارائه نظریه و روش های تازه در این هنر صنعت به شمار می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در هیجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی اظهار کرد: بحران اخلاق و محیط زیست زندگی را برای بشر دشوار کرده است که تجدید نظر در سبک زندگی یک ضرورت است و الگوی پیشنهادی ایران اقتصاد مقاومتی است و در این راه اهمیت صنایع دستی روز به روز افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه کارگاه های خانگی مدل های مناسب توسعه در آینده هستند به همین دلیل این اجلاس از اهمیت بی سابقه ای برخوردار است، افزود: طراحی آینده ای بهتر برای هنرمندان صنایع دستی در جهان نیازمند نظریه و روش های تازه است که باید شورا ساختار تشکیلاتی و توانمندی های حقوقی خود را بیش از پیش تقویت کند.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بازار فروش را یکی از مشکلات صنایع دستی در جهان دانست و تصریح کرد: الگو های موفق در صنایع ورزشی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد و امیدواریم با این رخداد صنایع دستی وارد عرصه ای جدید شود تا فرصت سازی شود .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.