کرمانشاه؛

فرهنگ سازمانی دچار مشکل شده است

فرهنگ سازمانی در ادارات و سازمان های مختلف طی این سال ها دچار مشکلاتی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس مرکز برنامه ریزی و نوسازی اداری استانداری گفت: فرهنگ سازمانی در ادارات و سازمان های مختلف طی این سال ها دچار مشکلاتی شده و این وضعیت نیازمند تغییر است.

معارف فلاحی گفت: متأسفانه طی این سال ها فرهنگ سازمانی دچار مشکل شده و باید چرایی و ابعاد گوناگون این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت:مجموعه مدیریتی استان در پی ارتقای فرهنگ سازمانی مجموعه استانداری و ادارات و سازمان های تابعه است و به این منظور با همکاری دانشگاه رازی یک طرح پژوهشی در این زمینه به انجام رسیده است که به روشن شدن وضعیت فعلی کمک بسیاری می کند.

وی ادامه داد: نتایجی که از طریق اینگونه پژوهش ها به دست می آید می بایست در راستای ارتقای فرهنگ سازمانی به کار گرفته شوند.

فلاحی با اشاره به این نکته که در شرایط معمول ممکن است پرداخت اضافه کار به عنوان یک عامل تشویقی و حتی توبیخ ره به جایی نبرد در ادامه خاطرنشان کرد: تا زمانی که پرسنل یک مجموعه خواهان تغییر در رفتار سازمانی خویش نباشند نمی توان اتفاق خاصی را شاهد بود.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نوسازی اداری استانداری ادامه داد: اثرگذاری در یک مجموعه تنها مختص به مدیران ارشد نیست بلکه یک کارشناس وظیفه شناس می تواند با عملکرد مناسب خود اثری مطلوب در سازمان خویش داشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.