کرمانشاه؛

فروش بیش از 3 میلیارد ریال صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش بیش از سه میلیارد ریال صنایع‌دستی در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جلیل بالایی اظهار کرد: نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی استانهای سراسر کشور به مدت پنج روز از 29 شهریور تا دوم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برگزار شد.


وی ادامه داد: در این نمایشگاه که در قالب 115 غرفه از استانهای مختلف سراسر کشور دایر بود، روزانه بیش از 600 میلیون ریال صنایع دستی به فروش رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در مدت پنج روز برگزاری این نمایشگاه رقمی بالغ بر سه میلیارد ریال صنایع دستی و هنرهای سنتی به فروش رسید.

بالایی همچنین در خصوص میزان استقبال مردم کرمانشاه از این نمایشگاه گفت: مجموعا بیش از 30 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که در نوع خود بسیار قابل توجه بود.

وی اظهارکرد: هرچقدر بتوانیم مردم را با فرهنگ و هنر پیشینیان خود که در قالب صنایع دستی و هنرهای سنتی تبلور می‌یابد، بیشتر آشنا کنیم، یقینا در ترویج و توسعه الگوی زندگی ایرانی اسلامی موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.