رئیس کل دادگستری فارس با برادران و خواهران اهل سنت دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس کل دادگستری فارس به همراه جمعی از معاونان خود با حضور در مسجد رسول اکرم شیراز با حدود 200 نفر از مردم دیدار و مسائل و مشکلات قضایی خود را مطرح کردند و دستورات قضایی لازم توسط رئیس کل و معاونان دادگستری استان صادر شد.
دیدار رئیس کل دادگستری با اهل سنت + تصاویر
علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در طرح اکرام ارباب رجوع و پیگیری مسائل مردم، سه شنبه های هر هفته شکایات و مشکلات به صورت ویژه، در دفتر رئیس کل دادگستری استان رسیدگی و دستورات لازم به قضات و روسای دادگستری های شهرستان ها ابلاغ می شود.  
دیدار رئیس کل دادگستری با اهل سنت + تصاویر

وی عدالت خواهی و اجرای عدالت را از مهمترین برنامه ها و اهداف دادگستری استان فارس دانست و افزود: با حضور در مساجد و همراهی مردم تاکنون حدود 3 هزار پرونده قضایی مورد بررسی قرار گرفته است .
خواجوی امام جماعت اهل سنت مسجد رسول اکرم شیراز نیز اظهار کرد: برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم در همه مسائل با همراهی هم در توسعه و بالندگی کشور فعالیت می کنند.
دیدار رئیس کل دادگستری با اهل سنت + تصاویر
وی حضور رئیس کل دادگستری و معاونانش در جمع برادران و خواهران اهل سنت نشان دهنده عدالت خواهی آنها برشمرد و بیان کرد: این موضوع نشان از این است که در محاکم قضایی در ایران هیچ فرقی بین شیعه، سنی و حتی سایر اقلیت های دینی و اتباع سایر کشور ها نیست.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار