ارومیه؛

برگزاری یازدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

با حضور مدیرکل امور اقتصاد ودارایی آذربایجان غربی یازدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با هدف بحث و بررسی در مورد اطلاعات فرآیندهای خدماتی برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،، نماینده وزیر و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با ماده 3 قانون اصلاح مواد(1)، (6) و (7) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 ، از تهیه و تدوین کتاب راهنمای سرمایه‌گذاری با تلاش کارشناسان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

داود غفارپور با دادن نوید مبنی بر چاپ کتاب جامع راهنمای سرمایه‌گذاری استان تا پایان سال جاری افزود:امیدوارم با الهام و الگوبرداری از عملکرد سایر استان‌ها و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان این مهم انجام شود.

وی ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری را به استناد ماده 70 قانون برنامه پنجم توسعه، گامی مهم و مؤثر در تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری دانست و به تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌ها در خصوص تکمیل نواقص اطلاعات واصله در خصوص مجوزها یا خدمات موردنیاز متقاضیان سرمایه‌گذاری، تأکید نمود.

تربتی رئیس گروه سرمایه‌گذاری و مسئول دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان عدم اشرافیت به فرآیندها و وجود بروکراسی اداری در سطح کشور و استان رامهم‌ترین مشکل سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی عنوان کرد و گزارشی در خصوص نحوه تهیه چارچوب موردنظر جهت تهیه و گردآوری اطلاعات فرآیند ارائه خدمات و مجوز‌های سرمایه‌گذاری، ارائه داد.

در پایان جلسه مقرر شد اطلاعات فرآیندها و خدمات قابل‌ارائه دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه پس از تأیید کتبی و اعلام موارد توسط دستگاه‌های اجرائی مربوطه، در پورتال مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان منتشر گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.