قانون دریافت مجوز از سازمان محیط زیست برای حفاری تونل مترو را تکلیف نکرده است/تمام خطوط مترو پیوست‌های زیست محیطی دارند

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران گفت: هیچ قانونی به ما نگفته که شهرداری تهران برای حفاری تونل مترو از سازمان محیط زیست مجوز دریافت کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر با اشاره به موضوع مطرح شده مترو از سوی حافظی اظهار داشت: همه مدیران شهرداری روی پروژه مترو حساس هستند به همین دلیل مطرح می‌کنم که برابر با برنامه‌ها کار حفاری پیش می‌رود. 
 
وی با بیان اینکه قانون به شهرداری تهران اجازه حفاری تونل مترو را داده است، افزود: هیچ قانونی به ما نگفته که شهرداری تهران برای حفاری تونل مترو باید از سازمان محیط زیست مجوز بگیرد. 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه برای حفاری تونل مترو مشاور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: همه خط‌وط مترو پیوست‌های زیست محیطی دارند و ما 170 کیلومتر تونل مترو را بر اساس مطالعه احداث کرده‌ایم. 
 
امانی خطاب به حافظی گفت: بدون تردید به صداقت و فعالیت شما شک ندارم اما آبرو بردن از افراد درست نیست. 
 
وی خطاب به سالاری گفت: روزنامه همشهری مانند سایر سایت‌ها و خبرگزاری های دیگر وظیفه اطلاع رسانی دارد و این موضوع بر خلاف قانون نیست. 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه در آستانه پاییز و آلودگی هوا قرار داریم، تصریح کرد: همه می‌دانیم در فصل پاییز با وارونگی هوا مواجه هستیم به همین منظور مدیریت شهری در راستای ساماندهی به این وضعیت گام بر داشته است. 
 
امانی خطاب به طلایی تصریح کرد: بهشت زهرا(س) یک شرکت برای کنترل آسیب‌های اجتماعی دایر کرده چرا که روزانه با حجم زیادی از آسیب‌های اجتماعی مواجه است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار