رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از عملکرد نامزد این حزب در مناظره انتخاباتی با رقیب دموکراتش تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از عملکرد نامزد این حزب در مناظره با هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش تقدیر کرد.

پل رایان، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا، گفت دونالد ترامپ در اولین مناظره بزرگ خود با هیلاری کلینتون پاسخی منحصر به فرد از خود به وضع موجود در آمریکا نشان داد. 

وی  گفت اکثر مردم آمریکا می‌خواهند مشکلاتی که در این کشور وجود دارند مطرح شوند و ترامپ به خوبی این مشکلات را مطرح کرد و امیدواری‌هایی را ایجاد کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت شیوه‌ای که هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در مناظره با رقیب جمهوریخواه خود به کار گرفت شیوه‌ای مودبانه برای دفاع از وضع موجود بود، اما از هر ده شهروند آمریکا هفت نفر وضع موجود را تایید نمی کنند. 

رایان ادامه داد اما دونالد ترامپ برای کسانی از شهروندان آمریکا که وضع موجود را دوست ندارند، امید ایجاد کرد. ترامپ از قدرت بالقوه برای ایجاد اتحاد در حزب جمهوریخواه آمریکا و همچنین ارائه راهکار برای مشکلات پیشروی جامعه آمریکا برخوردار است. 

وی گفت: آنچه که دونالد ترامپ در مناظره خود با هیلاری درباره تجارت گفت این است که وی خواهان توافقات تجاری خوب است. ما هم توافق‌های تجاری خوب می خواهیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که توافقات تجاری که امضا می کنیم به بهترین شکل منافع ما را تامین کنند. ما در این زمینه با ترامپ دیدگاه مشترکی داریم.

شبکه ای پی تی ان افزود: پل رایان  در حالی از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند که این دو در سال‌های اخیر همیشه روابطی تیره و بحرانی داشته‌اند. پل رایان در هفته های اخیر درباره حمایت از نامزدی دونالد ترامپ تردید داشت و به دفعات هم از دیدگاه های ترامپ درباره مسلمانان و مسائل دیگر انتقاد کرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار