مناظره ترامپ و کلینتون رکورد تعداد مخاطبان تلویزیونی را در آمریکا شکست.

رکوردشکنی تعداد مخاطبان تلویزیونی در مناظره ترامپ و کلینتونبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، مناظره انتخاباتی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، رکورد تعداد مخاطبان تلویزیونی را در آمریکا شکست. این مناظره انتخاباتی 84 میلیون مخاطب را به پای تلویزیون ها کشاند.

پیش از این بیشترین رکورد تعداد مخاطبان تلویزیونی، با 80.6 میلیون مخاطب، مربوط به مناظره انتخاباتی جیمی کارتر و رونالد ریگان در سال 1980 (36 سال پیش) بود.

این ارقام تنها مربوط به تعداد مخاطبانی است که این مناظره را از شبکه های آمریکایی به طور زنده تماشا کردند. در واقع تعداد مخاطبان این رویداد انتخاباتی بیش از این رقم است. میلیون ها نفر نیز در سراسر جهان در مهمانی ها یا کافه ها مشغول تماشای این مناظره بودند.

پیش از برگزاری انتخابات آمریکا در 8 نوامبر (18 آبان)، دو مناظره انتخاباتی دیگر نیز میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ برگزار خواهد شد.

براساس آخرین نظرسنجی انجام شده پس از مناظره از سوی سی ان ان و او آر سی، 62 درصد رای دهندگانی که مناظره انتخاباتی ترامپ و کلینتون را دیدند، معتقد بودند نامزد دموکرات ها در این مناظره عملکرد بهتری داشته است؛ اما تنها 27 درصد این رای دهندگان عملکرد ترامپ را در مناظره رضایت بخش دانستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار