فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:استان اردبیل از نظر امنیت یکی از امن ترین استان های کشور می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حسین عبدی استان اردبیل را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور اعلام کرد و افزود: باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم و از همه مهمتر ولایی بودن اردبیلی‌ها سبب شده است تا نرخ جرم در استان پایین‌تراز حد ممکن باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت حیاتی‌ترین نیاز هر جامعه است، گفت: داشتن روابط اجتماعی سالم در پناه امنیت خواهد توانست بر مبانی مهم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامه عمل بپوشاند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل شرط ارتقای امنیت در جامعه را همکاری تمامی دستگاه‌ها و مدیریت‌ها اعلام کرد و افزود: اینکه هر دستگاهی بیاید به صورت جزیره‌ای عمل کند این کار شدنی نیست و همه با هم باید برای ارتقای امنیت استان تلاش کنیم.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خود یکی از ارکان ایجاد آرامش است، تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت جامعه و صیانت از امنیت ایجاد شده نیز به صورت گسترده از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که امیدواریم تمامی کارکنان با سرلوحه قرار دادن این امر در حوزه پیشگیری مقابله و کشف جرم موفق عمل کنند.

وی از سرمایه‌گذاری در حوزه پیشگیری توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: سعی داریم اقدامات خلاف قانون را در استان مهار کنیم که در این خصوص توفیقات ویژه‌ای حاصل شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، امن ترین ، استان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.