رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: در جشنواره ادبیات داستانی بسیج کشور هنرمندان نوجوان بسیجی اردبیل خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عظیم دشتی در جلسه مشترک شورای مرکزی انجمن ادبیات داستانی و شعر بسیج استان اردبیل اظهار داشت: اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان کشور پنجم مهرماه شهرکرد برگزار شد که هنرمندان نوجوان بسیجی استان در این جشنواره خوش درخشیدند.

وی گفت: این جشنواره در دو بخش داستان کوتاه و داستانک برگزار شد که دربخش داستان کوتاه بزرگ سال 604 اثر و در داستان کوتاه نوجوان و جوان 88 اثر و نیز در بخش داستانک بزرگ سال 444 اثر و داستانک نوجوان و جوان 66 اثر از سراسر کشور بود که در کل 12 اثر برگزیده شد و از 10 نفر نیز تجلیل شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: در این مسابقات پریا دوستی از زنجان رتبه نخست، فاطمه اسلامی از اردبیل رتبه دوم، فاطمه اسدی از اردبیل رتبه سوم را کسب و یحیی شاکری از تهران و شیما شهیدزاده از کرمان در بخش داستان کوتاه رده سنی نوجوان و جوان تجلیل شدند.

دشتی گفت: در این جشنواره سازمان بسیج استان اردبیل با 27 داستان کوتاه شرکت کرده بود که در رده سنی جوانان و نوجوانان فاطمه اسدی و فاطمه اسلامی از اعضای کانون بسیج هنرمندان مشگین‌شهر به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.