فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : امیدواریم با شعار این هفته زمینه تعامل ، هم پوشانی و همراهی در جهت خدمات مختلف ایجاد کنیم .

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی‌اسدی فر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته ناجا پرداخت و افزود : برنامه‌های نخستین روز این هفته با عنوان " پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی، عزت حسینی " با شرکت در دعای ندبه، آغاز و با همایش پیاده‌روی خانوادگی و همایش موتورسواران قانونمند، حضور در نماز جمعه و سخنرانی و ارائه خدمات مشاوره حقوقی و پزشکی به نمازگزاران همراه است .

وی خاطر نشان کرد : در روز دوم هم صبحگاه مشترک، اهدای خون توسط کارکنان، نمایش اقتدار پلیس توسط یگان ویژه، نشست با مسؤولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و معتمدان محله برگزار خواهد شد .

وی روز سوم هفته ناجا هم که باشعار پلیس، قانون‌گرایی، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی همراه است با برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی، معاینه رایگان پزشک عمومی، همایش طلایه‌داران فرهنگ و نشست تخصصی با معتمدان محله ادامه خواهد داشت.

در ادامه فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : در چهارمین روز هفته ناجا بازدید دانش‌آموزان دختر از کلانتری 13، نشست با مسؤولان انجمن اولیا و مربیان، نمایش اقتدار پلیس توسط یگان ویژه، حضور فرماندهی در مسجد امام حسین(ع) و برگزاری جشن تکلیف فرزندان پسر نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

سردار رضا بنی‌اسدی فر افزود: ملاقات عمومی، هم‌اندیشی با اصناف، بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مرکز مانیتورینگ، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری و نشست رسانه‌ای از برنامه‌های پنجمین روز هفته ناجا است.

وی خاطر نشان کرد : راه‌اندازی اتوبوس با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، حضور نمایندگان مجلس در پلیس آگاهی، برگزاری همایش علمی تخصصی با همکاری دستگاه‌های دولتی، برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و نشست با ائمه جماعات از برنامه‌های ششمین روز هفته ناجا در کرمان است.

وی تصریح کرد: در آخرین روز هفته ناجا نیز برگزاری همایش کوهپیمایی و مراسم گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق کارکنان پلیس با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : ملاقات مردمی، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، بازدید دانش‌آموزان از شهر ترافیک، ارائه طرح مردم‌یاری پلیس، حضور کارشناس پلیس در مدارس و مساجد، ارسال پیام کوتاه به شهروندان از دیگر برنامه‌ها ی هفته ناجا است که به صورت روزانه انجام می شود.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار