کرمان؛

برگزاری جشن تکلیف 553 دانش آموز اناری در امامزاده

سرپرست اداره اوقاف شهرستان انار گفت: مراسم جشن تکلیف 553 دانش آموز اناری در آستان امامزاده محمد صالح (ع) برگزارشد.

برگزاری جشن تکلیف 550 دانش آموز اناری در امامزادهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام محمد حسینی نوه سرپرست اداره اوقاف شهرستان انار اظهار کرد: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استان مراسم جشن تکلیف و عبادت 553 نفر از دانش آموزان پسر و دختر  مدارس شهرستان انار در جوار آستان امامزاده محمد صالح (ع) این شهرستان برگزارشد.

وی افزود : این مراسم معنوی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ،امام جمعه ،رئیس آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولین شهرستان و جمع کثیری از دانش آموزان مدارس برگزار و طی مراسم باشکوهی آغاز جشن بندگی و عبادت دانش آموزان در 2 نوبت صبح و عصر برگزارشد.

وی گفت: این مراسم در دو نوبت صبح با حضور 303دختر دانش آموز  و عصر با حضور 250دانش آموز پسر همراه با اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی با اقامه نماز جماعت برگزارشد و در پایان از محل موقفات امامزاده مراسم اطعام دانش آموزان و میهمانان انجام شد.

  این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از سیاستهای کلی سازمان اوقاف استفاده حداکثری ازفضای معنویی اماکن متبرکه به عنوان قطب برگزاری برنامه های فرهنگی کشور می باشد گفت: با تفاهم نامه انجام شده با اداره آموزش و پرورش شهرستان این مراسم در جوار امن امامزاده  محمد صالح (ع) برگزارشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار