آبادان؛

افزایش 20 درصدی جمعیت آبادان

معیت آبادان 20درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهبازی فرماندار ویژه آبادان گفت: تعداد 6 هزار و 142 واحد مسکن مهر در این شهرستان به دلیل مشکلات نیمه کاره باقی مانده است و انتظار می‌رود مسؤولان با اقدامات خود در صدد رفع مشکلات آن باشند تا در اختیار نیازمندان و متقاضیان قرار بگیرد.

عزیزالله شهبازی در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد برکت در این شهرستان با بیان اینکه یکی از راهبردهای استانداری در خوزستان تجمیع امکانات در استان است افزود: انتظار می‌رود تا پایان سال، تمام مدارس کپری، استیجاری و کانکسی از سطح استان جمع‌آوری شود و به جای آن مکان‌های مناسب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید برای انجام این امر همکاری لازم را داشته باشند گفت: انجام شدن این برنامه از راهبردهای نظام مقدس است و باید محقق شود.

فرماندار ویژه آبادان با گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان افزود: با توجهی که دولتمردان به سمت جنوب غرب و تمام استان خوزستان دارند و با توجه به ترددهای زوار در سطح این منطقه انتظار می‌رود مشکلات آن کاسته شود.

شهبازی با اشاره به مهاجرت‌های صورت گرفته در این شهرستان و اینکه مهاجرت معکوس در حال رخ دادن است، گفت: از سال 92 که ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در شهرستان و منطقه افزایش پیدا کرد، حدود 20 درصد به جمعیت شهرستان آبادان اضافه شده است و خانواده‌های زیادی از مهاجران آبادانی به منطقه بازگشتند.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر نا‌تمام این شهرستان گفت: تعداد 6 هزار و 142 واحد مسکن مهر در این شهرستان به دلیل مشکلات نیمه کاره باقی مانده است و انتظار می‌رود مسؤولان با اقدامات خود در صدد رفع مشکلات آن باشند تا در اختیار نیازمندان و متقاضیان قرار بگیرد.

شهبازی با اشاره به اقدامات زیربنایی صورت گرفته در رابطه با توسعه نیازهای شهرستان و این واحدها افزود: امیدواریم با کمک‌هایی که به این مسکن‌ها انجام می‌شود هزینه‌های صورت گرفته به شهرستان باز گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.