ارومیه؛

بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام هادی ( ع) در روستای گنج آباد

با همت خیر مدرسه ساز حاج محمد ملازاده مدرسه ابتدایی 4 کلاسه امام هادی (ع) روستای گنج آباد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در این مراسم با بیان اینکه مدرسه سازی سنت حسنه و ذخیره ای برای آخرت است، گفت: با همت بالای خیرین مدرسه ساز در سالجاری شاهد افتتاح و بهره برداری از دو مدرسه خیر ساز در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه خواهیم بود

محمد مجردمدرسه 4 کلاسه روستای گنج آباد و مدرسه 3 کلاسه روستای کوتالان را 2 مدرسه ای عنوان کرد که توسط خیر بزرگوار حاج محمد ملازاده احداث و در نیمه اول مهر ماه سالجاری به افتتاح و بهره برداری می رسند .

وی همچنین از احداث 5 پروژه 47 کلاسه خیر ساز دیگر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه خبر داد و افزود : مدارس 12 کلاسه علیزاده، 4 کلاسه زینالو، 10 کلاسه مظلوم نیا ، 12 کلاسه بالو و 9 کلاسه قزل عاشق مدارسی هستند که با همت خیرین مدرسه ساز شهرستان ارومیه در حال احداث می باشند .

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این مراسم با بیان اینکه در سالتحصیلی 95- 94؛ 54 باب مدرسه 254 کلاسه توسط خیرین مدرسه ساز احداث و به بهره برداری رسیده است ، افزود : تعداد 36 مدرسه 153 کلاسه نیز در همان سال کلنگ زنی شده و در حال احداث می باشد.

مدرسه خیر ساز امام هادی ( ع) در روستای گنج آباد دارای زیر بنایی به متراژ 117 متر مربع می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به پاس زحمات و تلاش های خیر مدرساز حاج محمد ملازاده لوح تقدیر هایی از طرف مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2ارومیه، اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان و مدرسه و دانش آموزان روستای گنج آباد به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.