فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: معتقدیم با همبستگی میان مردم و پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی، تحقق امنیت مطلوب میسر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منوچهر امان اللهی  افزود: در آموزه های دینی و کلام بزرگان، نظم و امنیت در حد نعمت خوانده شده و نقش و سهم به سزایی در تمامی امور فردی و اجتماعی دارد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رفتارهای فردی واجتماعی، اقتصاد، فرهنگ و ... پایه های نظم و امنیت را می سازند و اگر در این حوزه ها شاهد شرایط بهتری باشیم، قطعاً آسیب ها و جرایم کمتر خواهد بود.

امان اللهی ادامه داد: اصلی ترین موضوعی که امروز همگان باید مورد توجه قرار دهند، مشارکت عمومی در تامین نظم و امنیت عمومی است و اگر افراد شاخص، نخبگان و دستگاه های مسئول خود را متعهد بدانند، فضای بهتری ایجاد خواهد شد.

 امان اللهی گفت: اولویت نیروی انتظامی این است که در راستای انجام وظایف در خدمت مردم استان باشد چراکه جز خدمتگزاری درست به مردم، شٱنی برای خود قائل نیستم و اگر اشکالی در کار نیروی انتظامی باشد، به شدت برخورد خواهد شد.

وی از مردم و عنایات فرمانده معظم کل قوا سبت به ناجا تقدیر و ابزار امیدواری کرد با مشارکت عمومی شاهد امنیت پایدار در کشور باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.