نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نقش نیروی انتظامی پاسداری از ارزش ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله مصطفی علما در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) جوانان باید از هشت سال دفاع مقدس درس بگیرند و تجربه کسب کنند.در آن سال ها انقلابی نوپا در برابر دولت های تا دندان مسلح ایستاد و با اتکا به ارزش های اسلامی چون قرآن، عاشورا، تاسوعا و اربعین در صحنه ایستادند.


وی استقرار نظم و امنیت را در سایه نیروی انتظامی خواند که از پایه های مهم کشور است و گفت: امروز اسلام امنیت را یکی از پایه های دین می داند.امنیت و آرامش عمومی در تمام شئونات زندگی مردم اثرگذار است بنابراین امنیت از موارد مقدس برای مردم است.

استاندار کرمانشاه با تبریک هفته نیروی انتظامی، تلاش این نیرو برای ایجاد امنیت در کشور را ستودنی دانست گفت: 370 کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق و خطر نفوذ گروهک‌ های ضد انقلاب به استان، وجود داردو در این شرایط یقیناً نیروی انتظامی نقش فوق العاده‌ ای بر عهده دارد.

اسداله رازانی همچنین با اشاره به حضور داعش در منطقه، گفت: ماموریت اول داعش ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و استان مرزی کرمانشاه در پیشانی مقابله با داعش قرار دارد که با تلاش و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، توطئه ‌های داعش برای ضربه زدن به نظام ما ناکام مانده است.

   فرمانده انتظامی استان مشارکت و همراهی مردم و مسئولان را زمینه ساز موفقیت نیروی انتظامی دانست و گفت: آنچه مهم است اینکه همه آنها که برای اعتلای کشور و ایجاد امنیت دغدغه دارند، نیروی انتظامی را کمک کنند تا بتوانیم به خوبی به وظایفمان عمل کنیم.

منوچهر امان اللهی با بیان اینکه در استان در اکثر جرایم شاهد کنترل و کاهش وقوع آنها هستیم گفت: طی این مدت بیش از 15 هزار مجرم در استان دستگیر شده است.هشت درصد وقوع سرقت در استان، کاهش یافته و سرقت ‌های مهم نیز یارده درصد و برخی از سرقت‌ ها هم بیش از 20 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.