معاون مالی پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از توزیع کامل کتب درسی مقاطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی‌اکبر محسنی‌نسب اظهار داشت: کتب درسی مقاطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی کامل بین دانش‌‌آموزان توزیع شده است و دیگر مقاطع نیز باید کتاب‌های درسی را از کتابخانه‌های معرفی شده سطح استان دریافت کنند.


وی از تحصیل 170 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در مقطع پیش‌دانشگاهی هم 10 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

معاون مالی پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از طریق سامانه برای دریافت کتب درسی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: کتاب‌های این دانش‌آموز به مدرسه‌ای تحویل داده می‌شود که در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که از استان‌های دیگر وارد استان کرمانشاه شده‌اند و قصد دارند سال تحصیلی جدید را در مدارس این استان سپری کنند، گفت: این دانش‌آموزان کتاب‌های خود را باید از مدارس واقع در استانی که ثبت‌نام کرده‌اند تحویل بگیرند.

محسنی‌نسب به‌وجود مازاد کتاب‌های درسی اشاره و بیان کرد: کسانی که ثبت‌نام برای کتب را در سامانه انجام نداده‌اند با مراجعه به آموزش و پرورش و با پرداخت نقدی‌، کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.