مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:ترویج و توسعه کارآفرینی از طریق تشکل‌های مردمی در دستور کار اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛احمد غریوی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :در بازدید از شرکت‌های تعاونی سپنتا زیتون و زیتون آیتونا طارم با اشاره به اینکه ترویج و توسعه کارآفرینی از طریق تشکل‌های مردمی در دستور کار اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد، گفت: در برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی این امر مورد تاکید قرار گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم پایش مستمر و جدی تعاونی‌ها، افزود: ضرورت دارد که تعاونی‌ها تعیین تکلیف شده و تعاونی‌های فعال مشخص شوند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی تعاون، گفت: سهم اداره شهرستان از تعداد نفر ساعت آموزش معین شده برای استان مشخص شده و نسبت به برگزاری دوره‌های مذکور برای توانمندسازی بخش تعاون در شهرستان اقدام شود.
غریوی خواستار بازدید و نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی شهرستان، پیگیری افزایش درصد آراء سازشی در هیأت‌های تشخیص شهرستان و لزوم توجه به اتباع بیگانه در بازار کار شهرستان با پیگیری گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی در راستای پایش بازار کار و حضور نیروهای بومی در فرصت های اشتغال شهرستان و لزوم توجه به تبعات امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اشتغال اتباع بیگانه شد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.