رقابت های شنای قهرمانی نونهالان و نوجوان استان فارس با معرفی نفرات و تیمهای برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان فارس گفت: در این مسابقات  178ورزشکار از شهرستان های فارس در مدت یک روز در مجموعه ورزشی استخر انقلاب  با یکدیگر رقابت کردند .
  شهرام کمال زاده افزود: این رقابتها در سه رده های  سنی 8تا 10سال ،1تا 12 سال و 13تا14سال و در 12 رشته انفرادی و6رشته تیمی برگزار شد. وی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها در رده های سنی 8تا 10سال  و نیز 11تا 12سال ،تیم شیراز الف به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آباده و مرودشت عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان فارس  با اشاره به قهرمانی تیم شیراز الف در رده سنی 13تا 14 سال گفت: در این رده سنی تیمهای فسا و مرودشت نیز عناوین بعدی را کسب کردند.
کمال زاده در تشریح نتایج انفرادی این رقابتها گفت:در رده سنی 8تا 10سال ،هادی شکیبایی از آباده  درمواد 100متر آزاد ،50متر کرال پشت ،50متر پروانه و امیرحسین زارع از شیرازالف درماده  50متر قورباغه به عناوین نخست دست یافتند.
 وی اضافه کرد: در رده سنی 11تا12سال نیزدر مواد  50متر پروانه و 100متر آزاد ، پارسا فلامکی از شیراز الف،درماده 100متر کرال پشت بصورت مشترک ابوالفضل پارسایی  و عرفان کرمی  از شیراز  ب و شیراز الف ،ودر ماده 100متر قورباغه نیز نیما یزدانی از آباده و آرین صادقی از شیراز الف( بصورت مشترک) بر سکوی نخست ایستادند.
 سرپرست  هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان فارس افزود:در رده سنی 13تا14سال ، در ماده 200متر آزاد امیرحسین نازک کار ماهر از شیراز الف ،100مترقورباغه مهدی باقری از فسا ،50متر پروانه سینا جمالی از شیراز الف و 100متر آزاد نیز سیدمحمد حسینی از شیرازالف و در ماده 100مترکرال پشت نیز آرش سیاوش پوری از شیرازالف بر سکوی قهرمانی قرارگرفتند.
وی با بیان اینکه شناگران نوجوان و نونهال شهرستان ها در این رقابت ها عملکرد مناسبی داشتند گفت:هادی شکیبایی شناگر نونهال آباده ای در رده سنی 8تا 10 سال با کسب 3نشان طلا در مواد 50متر پروانه،50مترکرال پشت و 100مترآزاد به عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی شد.
کمال زاده توجه به رده های سنی پایه را از اولویت های اصلی هیات شنای استان اعلام کرد و گفت: برگزاری این مسابقات نیز با هدف کشف و شناسایی استعدادهای شنا و برنامه ریزی برای تقویت این ورزشکاران برای حضور در رقابتهای کشوری و بین المللی انجام شد.
وی تصریح کرد: رقابتهای شنا در بخش بانوان نیز هفته آینده برگزار می شود . بر اساس این گزارش در این مسابقات شناگران نوجوان و نونهال از شهرستانهای آباده ،استهبان ،سپیدان،فسا،کازرون،جهرم ،گراش ،فیروزآبادومرودشت حضور داشتند.
در آیین اختتامیه این مسابقات مدال ها و جامهای قهرمانی به نفرات و تیم های برتر اهدا شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.