مرحله نخست مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان بزرگسال ایران در زنجان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دبیر ورزش بدمینتون استان زنجان گفت: این رقابت ها از هفت مهر جاری به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان و با حضور 77 ورزشکار در بخش انفرادی و 56 بازیکن در بخش 2 نفره و در قالب 28 تیم و در 2 مرحله مقدماتی و اصلی برگزار شد.
دبیر ورزش بدمینتون استان زنجان افزود: در بخش 2 نفره آزاد، علیرضا قاسمی و امیر قاسمی به ترتیب از زنجان و تهران به مقام نخست رسیدند، صدرالدین صادقی و عرفان جوینده به ترتیب از کرمانشاه و گیلان دوم شدند و محمد رضا باقری و امیررضا سلیمانی از زنجان و علی زورمند از خوزستان و محسن خمری از سیستان و بلوچستان، بطور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در قسمت انفرادی این رقابت ها نیز سروش اسکندری از زنجان عنوان نخست را کسب کرد و در یک حرکت نمادین سروش اسکندری، فرزین خانجانی، امیر قاسمی و علی قاسمی مدال های قهرمانی خود را به خانواده شهدای حرم و شهید مرادخانی، اهدا کردند.
گفتنی است همزمان با این رقابت ها کلاس ارتقا داوری 2 A به 1 C با حضور 10 داور از استان های تهران، زنجان، خراسان رضوی، همدان، کرمانشاه، قم، خوزستان و گیلان برگزار شد و مرحله دوم رقابت های رنکینگ بدمینتون مردان بزرگسال ایران اوایل دی سال جاری برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.