کاروان اسکیت سرعت، اینلاین هاکی، فری استایل و هنری به رقابت های اسیایی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: رقابت های اسکیت در رشته های مختلف طی روزهای 1 الی 12 آبان ماه میزبانی شهر لی شوی چین برگزار خواهد شد وملی پوشان  ایرانی با تیم های اسکیت سرعت، اینلاین هاکی، اسکیت فری استایل و اسکیت هنری در دو بخش مردان و زنان در این رقابت ها حضور دارند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته وتمرینا ت و اردوهای آمادگی متعدد ،مسئولان اسکیت کشور از همه اسکیت بازان توقع کسب مدال و حضوری شایسته در رقابتهای رولراسپورت آسیا ودیگر رشته ها را دارند که توانمندی های خود را به خوبی در مقابل تیم های مطرح  پرفدرت آسیایی به اثبات برسانند.

حضور مربیان خارجی مطرح در ایران و مربیان داخلی حرفه ای در رشته های مختلف اسکیت با هدف ارتقای سطح فنی اسکیت بازان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از دلایل موفقیت های خوب ورزشکاران در حرکت و برنامه های مدون فدراسیون اسکیت است.

حضور 3داور اسکیت در سمینار بین المللی ایتالیا از جمله فریبا فتحی، فرنوش میرزازاده و انوشه اکبر به دعوت فدراسیون جهانی در ایتالیا حضور دارند .در این سمینار داوران شرکت کننده با آخرین قوانین فدراسیون جهانی آشنا شده و اطلاعات خود را به روز می کنند ،این سمینار در حاشیه مسابقات جهانی رولر اسکیت هنری و تحت نظارت فدراسیون جهانی از هفتم مهرماه آغاز و تا هفدهم این ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار