سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران گفت: هدف حضور در مسابقات جهانی ،کسب تجربه وحضوری پرقدرت در رقابت های آسیایی چین است.

حیدری:هدفمان کسب مدال در رقابت های آسیایی چین استحسین حیدری درگفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رقابت های اسکیت سرعت چین اظهار کرد: رقابت های جهانی اسکیت سرعت در دوبخش آقایان و بانوان با حضور 50 کشور به میزبانی نانجینگ چین برگزار شد. این مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و از ایران نیز18 اسکیت باز دختر وپسر به همراه مربیان خود در این رقابت ها حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: هدف حضور در این مسابقات بررسی عملکرد ملی پوشان اسکیت سرعت کشورمان، برای حضوری پرقدرت در رقابت های آبان ماه آسیایی است ،که به میزبانی لی شوی چین برگزار خواهد شد.

وی درخصوص عملکرد اسکیت بازان در مسابقات جهانی گفت: ما یک مقام چهارمی در رده سنی پیشکسوتان توسط ابوالفضل مجیدی و یک مقام یازدهمی توسط محمد صالحی در رده سنی بزرگسالان کسب کردیم و دو ملی پوش دیگر نیز با قرار گرفتن مقابل  حریفانی از رژیم صهیونیستی ،برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انصراف دادند. همچنین در بخش بانوان نیز نهال مقدم رحمانی موفق شد تا جایگاه بیستم جهان بایستد. 

حیدری تصریح کرد: این رقابت ها در 3 بخش 200 متر400 تا 600 متر و ماراتن برگزار شد که به تازگی دو ماده 100 متر نیز به این ماده ها اضافه شده است.

سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت گفت:امیدوارم در  رقابت های آسیایی چین در آبان ماه کنار تیم هایی همچون کره ، چین تایپه ،چین عملکرد خوبی داشته و با همت کادر فنی و اسکیت بازان در جایگاه خوبی قرار گرفته ومدال های رنگارنگی کسب کنیم.

ملی پوشان اسکیت سرعت صبح امروز از رقابت های جهانی نانجینگ چین به کشور بازگشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار