دبیر فدراسیون اسکیت گفت:مجیدی در مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی جهان، در سکوی چهارم جهان ایستاد.

علیرضا نصیری در گفتگو  با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگارانجوان اظهار کرد: در ادامه مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی جهان در شهر نانجینگ چین ابوالفضل مجیدی در ماده ۴۲ کیلومتر ماراتن رده سنی ۱ مستر به مقام چهارمی جهان دست یافت.

 وی افزود:صالحی اسکیت باز تیم ملی کشورمان که در رقابت های جهانی اسکیت سرعت چین حضور داشت ، به علت اینکه در قرعه کشی مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس قرار می گرفت انصراف داد.

فرشید شایان نیز پس از این که متوجه شد حریفی از رژیم اشغالگر قدس در قرعه اش قرار دارد از ادامه مسابقات انصراف و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دور رقابت ها کنار رفت.

نصیری در این خصوص افزود: این اسکیت باز کشورمان در ماده 1000 متر در خط آغاز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از ادامه رقابت های جهانی انصراف داد و حذف شد.

دبیر فدراسیون اسکیت گفت:در دیگر رقابت های اسکیت سرعت قهرمانی جهان در شهر نانجینگ چین پس از انصراف دو اسکیت باز، محمد صالحی نیز در ماده 100 متر و با وجود بازيكنان مطرح جهان از کشورهای كلمبيا، ايتاليا، ونزوئلا، آمريكا و رقبای قدرتمند آسیایی خود از کشورهای چين، كره جنوبی و چين تايپه (تايوان) موفق شد عنوان یازدهمی جهان را به خود اختصاص دهد.

ابوالفضل مجیدی نیز در ماده ۴۲ کیلومتر ماراتن رده سنی ۱ مستر به مقام چهارمی جهان دست یافت.

این رقابت ها امروز به پایان رسید و کاروان ورزشی کشورمان خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت های آسیایی که آبان ماه در شهر لی شوی چین برگزار می شود، آماده می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار