مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 70 درصد امور ادغام اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری در اولین جلسه شورای اداری، پس از ادغام دو بخش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به یکی از مجموعه های اداری بزرگ در استان تبدیل شده است، گفت: تاکنون افزون بر 70 درصد امور مربوط به ادغام در استان انجام شده است و موارد باقیمانده از جمله انتقال ساختمان های شهرستان ها که در حال انجام است.

وی ادامه داد: براساس تاکیدات ریاست سازمان تعامل بیشتر با بخش صنوف، حمل و نقل، ایمنی و رسیدگی به راهها خواهد توانست مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان یاری رساند.

معاون راهداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در ادامه این جلسه به تشریح عملکرد، وظایف و مسئولیت های این حوزه پرداختند و گفتند: ایمنی مهمترین اولویت کاری و از وظایف مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است که باید با تمام قوا و بیش از پیش در این مسیر همت کنیم.

ارسلان شکری با اشاره به برنامه های پیش روی اداره کل با توجه به فرارسیدن ایام سرد و آغاز طرح راهداری ادامه دادند: بازدیدهای شبانه روزی از محل خدمت راهداران، چگونگی خدمات دهی از جمله برنامه های اولویت دار در روزهای آتی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این جلسه با بیان مسئولیت ها، وظایف و عملکرد بخش حمل و نقل گفتند: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی حمل و نقل است و نباید به عنوان متصدی تلقی شود، هدف نهایی این بخش توسعه خدمات و کیفی سازی آن و همچنین تامین ایمنی است و با برنامه ریزی های اساسی سعی در عملیاتی کردن آن می شود.

برقی با اشاره به ادارات مختلف زیرمجموعه معاونت حمل و نقل به معرفی روسای این ادارات پرداختند و اظهار کردند: این ادغام موجب شده تا گستره مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در تمام استان قابل لمس باشد و این امر در تعالی اداره کل تاثیر بسزایی خواهد داشت.

باغبان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با اشاره به شرح وظایف این معاونت و ادارات زیرمجموعه آن در خصوص وظایف محوله توضیحاتی را ایراد نمودند.

سهرابی معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان سخنران دیگر این جلسه عملکرد و برنامه های در دست اجرای زیرمجموعه های این بخش را تشریح کردند و افزودند: باید از ظرفیت گسترده ای که بدلیل این ادغام در استان ایجاد شده است در جهت توسعه، کیفی سازی خدمات و افزایش ایمنی بهره برداری لازم انجام پذیرد.

در ادامه این جلسه روسای ادارات اداره کل و ادارات شهرستانی نسبت به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای رفع آنان به پرسش و پاسخ پرداختند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.