مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: احداث راههاي ايمن در اولويت برنامه هاي كاري است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ، داريوش نصر در همايش استاني راهوران محله با بيان اينكه استان آذربايجان غربي از لحاظ شاخص ساخت و توسعه زيرساختهاي جاده اي پايين تر از متوسط كشوري قرار دارد تصريح كرد: براي ريشه يابي تصادفات جاده اي بايد ارتباطسه فرآيند؛ رانندگان امروز با خودروهاي توليدي فردا و مجهز در جاده هاي ديروز حركت مي كنند با مشاركت همگاني موشكافي شود.

وي يادآور شد: برنامه اي براي تشكيل تيم هاي كارشناسي دقيق تصادفات پيشنهاد شده است.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي خطاب به دهياران و بخشداران خواستار ترويج فرهنگ صحيح رانندگي شد و افزود: تعامل و همفكري دو ركن اصلي حل مسئله تصادفات به شمار مي رود و مسئولت كاهش تصادفات جاده اي برعهده همگان است.

همايش استاني راهوران محله به مناسبت گراميدشت هفته نيروي انتظامي با حضور معاون امور عمراني استاندار، ميدركل راه و شهرسازي استان و جمعي از مديران اجرايي استان برگزار و از تلاش هاي دهياران و راهوران محله استان تجليل شد.

همچنين در اين مراسم با اهداي لوح سپاس از مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي به عنوان نمونه ترافيكي قدرداني شد. همچنين مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اهداي لوح سپاس از زحمات و تلاش هاي رئيس پليس راهور استان و رئيس راهنمايي و رانندگي استان تقدير و تشكر كرد.

در ادامه اين مراسم با مداحي و نوحه سرايي يكي از مداحان اهل بيت حاضران در همايش در عزاي سوگ سالار شهيدان امام حسين (ع) به عزداراي پرداختند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.