مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت:ابلاغ قانون جامع مسکوت مانده خدمات رسانی به ایثارگران علیرغم تنگناهای مالی دولت از جمله مهم ترین دستاوردها بشمار می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین پرویز علیزاده در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، با اشاره به اینکه ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بار مالی زیادی به همراه داشت، افزود: دومین اقدام شاخص دولت در تکریم جامعه ایثارگری تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت بود که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.


وی با ابراز رضایت از عملکرد مدیران استانی در رسیدگی به امور ایثارگران، ابلاغ سند راهبردی ایثارگران را سومین اقدام شاخص دولت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در سطح کشور یک میلیون و 200 هزار رزمنده داریم که بدون متولی هستند.

ولیزاده در ادامه بر بکارگیری فرزندان شاهد در دستگاههای اجرایی بر اساس قانون تاکید کرد و گفت: از مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی انتظار می رود تا طبق قانون نسبت به بکارگیری فرزندان شاهد در طرح های قراردادی و حجمی اقدام نمایند.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری دیدار با خانواده شهدا را از جمله شاخصه های مدیر در نظام اسلامی برشمرد و گفت: بر اساس فرمایشات حضرت علی (ع) در نهج البلاغه احترام به خانواده شهدا احترام به خداست.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اهتمام استاندار آذربایجان غربی در رسیدگی به امور ایثارگران از جمله دیدار با خانواده شهدا و تشکیل منظم جلسات ایثارگران اظهارداشت: وجب به وجب این استان مطهر به خون پاک شهداست.

نادر صفرزاده افزود: بر خود وظیفه می دانیم تا در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

پیام مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی همیشه و همه حال مرزبانان ایران اسلامی بوده اند گفت: در آذربایجان غربی 14 هزار و 300 نفر بومی و غیر بومی در دفاع از کیان اسلامی شهید شدند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.