محمود واعظی با اشاره به راه اندازی فاز اول شبکه ملی اطلاعات گفت: مردم باید شیرینی استفاده از این شبکه را در کاهش هزینه های ارتباطی خود باید حس کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفدهمین جلسه پیگیری پیشرفت استقرار شبکه ملی اطلاعات، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فعالین حوزه ICT برگزار شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با تاکید بر رقابت سالم میان شرکت‌ها و اپراتورها گفت: هرکجا که رقابت باشد کیفیت خدمات افزایش پیدا می‌کند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: ما همیشه از این رقابت سالم حمایت می‌کنیم و با فعالیت تخریبی بر علیه دیگران مخالف هستیم.

وی همچنین با اشاره به توسعه شبکه ملی اطلاعات افزود: مردم باید شیرینی استفاده از این شبکه را در کاهش هزینه‌های خود احساس کنند.

در ادامه این جلسه نیز حسن شانه ساز زاده رییس هیئت مدیره شرکت شاتل با ارائه گزارشی از فعالیت این شرکت در حوزه شبکه ملی اطلاعات، گفت: با راه اندازی فاز اول شبکه ملی اطلاعات و کاهش تعرفه استفاده از محتوای داخلی، ترافیک شاتل پنج برابر افزایش داشته است.

وی افزود: برای ارائه خدمات تلفن ثابت در مسکن مهر نیز که یکی از مشکلات این طرح به حساب می‌آمد، اقدام کرده‌ایم و هفته گذشته تلفن ثابت مسکن مهر شیراز برقرار شد.

همچنین نماینده شرکت پارس آنلاین در گزارش اقدامات این شرکت در شبکه ملی اطلاعات با تاکید بر ضرورت تعیین کیفیت شبکه گفت: برای آنکه مشترکان بتوانند کیفیت و سرعت شبکه را در هنگام استفاده از محتوای داخلی و خارجی مشاهده کنند و مقایسه‌ای میان آنها داشته باشند، داشبورد کیفیت شبکه را برای همه مشترکانمان فعال کرده‌ایم.

منبع روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار