نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر جامعه ای فاسد شود دیگر امنیت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی گفت: تقارن هفته ی نیروی انتظامی و هفته ی امر به معروف و نهی از منکر افتخاری برای نیروی انتظامی است.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه فلسفه ی قیام امام حسین(ع) نیز امر به معروف و نهی از منکر بوده است،افزود: هفته ی امر به معروف و نهی از منکر هفته ای ندارد و در هر زمان و مکانی باید انجام شود.

وی گفت:اکثریت و پیکره ی جامعه، انسان های معمولی هستند که از فطرت انسانی برخوردارند و اگر انسان های صالح و مصلح در آن ها نفوذ کنند همه ی مردم درست خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید مانع از نفوذ مفسدان در جامعه شد تا باعث خرابی جامعه نشوند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه در حال حاضر استعمار نو در همه جا نفوذ کرده و باعث نابودی جامعه می شود،اظهار کرد: با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نگذارید جامعه بیمار شود زیرا که نفوذ فساد در جامعه به همه ضرر می رساند.

وی با بیان اینکه اگر مردم نسبت به فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشند دیگر جایی برای کار خیر نمی ماند،گفت: اگر جامعه ای فاسد شود همه غرق خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروی انتظامی مسئولیت های زیادی بر عهده دارد و باید سعی کنند وظایف خود را دقیق و عادلانه انجام دهند تا زمینه ی اصلاح و بیداری مردم فراهم شود.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه ی نیروی انتظامی حفاظت از دستاورد ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است،گفت: مجموعه ی نیرو های مسلح تمام تلاش خود را می کنند تا وظیفه ی خود را به درستی انجام داده و با حفاظت از مرزهای خراسان جنوبی امنیت استان را فراهم کنند.

سردار شجاع در ادامه افزود: هفته ی نیروی انتظامی از نهم مهر ماه آغاز و تا پنج شنبه ادامه دارد که مراسم غبار رویی از مزار شهدا و برگزاری دعای کمیل از آخرین برنامه های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.