نماینده موسسات حفاظتی غرب کشور از تامین امنیت 5500 نقطه کشور توسط 65هزار نیروی حفاظتی این موسسات خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سیف اله صیادی نماینده موسسات حفاظتی استان های کرمانشاه، همدان، مرکزی و کردستان و همچنین مدیرعامل موسسه حفاظتی امنیت آفرینان کرمانشاه در چهارمین گردهمایی بزرگ موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارکرد: این موسسات قانونمند پس از دریافت مجوز و صدور پروانه از طریق مراکز انتظامی ناجا هدایت و کنترل می شوند و هم اکنون با حضور و استفاده از توان، تجربه و تخصص پیشکسوتان بیش از 650 موسسه در کشور تشکیل و بیش از 5500 نقطه توسط 65 هزار نگهبان این موسسات تامین امنیت می گردند. 


وی ادامه داد: پنج هزار نفر در بخش مدیریتی و 2200 نفر در بخش اداری این موسسات حفاظتی مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

صیادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 موسسه خدمات حفاظتی با حضور هیات مدیره ای متشکل از افسران ارشد در سطح استان کرمانشاه تشکیل شده که برخی از آنها 13 سال سابقه فعالیت دارند.

نماینده موسسات حفاظتی استان های کرمانشاه، همدان، اراک و کردستان گفت: انجام بیش از 250 قرارداد حفاظت و مراقبت توسط موسسات استان با اعزام نیروی مسلح جهت حفاظت از بانکها، خودروهای پول‌رسان، حفاظت از بیمارستانها، طلافروشان، حفاظت از همایش ها و ترمینالها، نمایشگاه ها و پارکها و ... اعزام نگهبانان آموزش دیده جهت ادارات، کارخانه ها و بخش های دولتی و خصوصی بخشی از خدمات این موسسات در کرمانشاه است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد این موسسات در کرمانشاه در شش ماهه نخست سالجاری اظهارکرد: دستگیری یک باند سارق مسلح، کشف شش قبضه سلاح گرم، دستگیری 70 سارق، کشف چهار قبضه نارنجک جنگی، کشف 100 تیر مهمات جنگی، کشف 25 دستگاه خودرو مسروقه، کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، کشف طلاجات مسروقه به ارزش 75 میلیون ریال، دستگیری 80 مورد از اراذل و اوباش، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز برق 900 مورد، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز آب به تعداد 700 مورد، روان سازی ترافیک در محدوده های خاص و ... از جمله بخشی از عملکرد این موسسات در کرمانشاه است.

در پایان این مراسم از سه تن از مدیران عامل موسسات حفاظتی استان(سیف اله صیادی مدیرعامل موسسه امنیت آفرینان کرمانشاه، محمدباقر نعیمی، مدیرعامل موسسه امن آوران کرمانشاه، ناصر محمد صالحی مدیرعامل ایمن بانان زاگرس) به عنوان مدیران نمونه موسسات حفاظتی استان و 22 نفر دیگر از مدیران، کارآفرینان، مدیران حراست ها که بیشترین همکاری را با موسسات حفاظتی استان داشته اند تقدیر شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.