رییس دانشگاه امیرکبیر از همکاری سازمان مناطق آزاد با واحد کیش این دانشگاه خبر داد.

احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در 2 سال گذشته فعالیت‌های مختلفی در زمینه ارتقای کیفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه انجام شده که در گذشته خوابگاه‌های این دانشگاه در سطح 4 قرار داشت که اکنون به رتبه 2 و 3 ارتقا یافته است. 

وی ادامه داد: برگزاری برنامه راهبردی از اولویت‌های این دانشگاه است که براساس این برنامه می‌توانیم به اهداف خود، یعنی حضور در جمع صد دانشگاه برتر جهان و ورود به دانشگاه های نسل سوم برسیم.

رییس دانشگاه امیرکبیر بیان داشت: با این روش در فضای آرام و بدون حاشیه می توان به توسعه دست پیدا کنیم چرا که در محیط های تنش زا به هیچ عنوان نمی توان فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی برنامه واحد بین الملل کیش، می توانیم از تجربیات دانشگاه های تهران و صنعتی شریف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش دانشجویان بین الملل خود از طریق پذیرش ایرانیان مقیم در کشورهای حاشیه خلیج فارس از برنامه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، افزود: سازمان مناطق آزاد کشور نیز قرار است در راه اندازی واحد بین الملل کیش دانشگاه همکاری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار