مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت‌نام 113 هزار نفر در سومین آزمون‌ استخدامی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره دفترچه راهنما برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز 12 دستگاه آموزش کشور و آزمون استخدامی برای 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از روز 10 مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کلیه داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی ضرورت داشته از روز 11 تا 17 مهر ماه به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: با در نظر گرفتن آمار قبلی ثبت‌نام کنندگان، آمار ثبت‌نام کنندگان در سومین آزمون استخدامی و آزمون استخدامی برای 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تا ساعت 8 صبح امروز 113 هزار و 620 نفر است.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند در زمان اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات قبلی اقدام کنند آزمون‌های مذکور روز جمعه 21 آبان ماه در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش ابراز داشت:زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام برای شغل محلهای وزارت آموزش و پرورش در روز چهارشنبه 14 مهر ماه 95 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: بر اساس اصلاحات اعمال شده در 253 کد شغل محل های جنس پذیرش از جنس فقط مرد، به مرد و زن اصلاح شد.

توکلی تاکید کرد: همچنین در اصلاحات مربوط به ظرفیت پذیرش در وزارت آموزش و پرورش نیز در پنج کدشغل محل پذیرش جنس مرد کاهش و پذیرش جنس زن افزایش یافت.

وی یادآور شد: در بخش اصلاحات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور نیز رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری به چهار کد شغل محل اضافه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار