مديركل تشكل‌های سياسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی درباره راه موفقیت نشریات دانشجویی و اختصاص یارانه به آنها توضیحاتی را ارائه داد.

حجت الاسلام نمازی مدير كل تشكل‌های سياسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تشکیل شورای نشریات در دبیرخانه، گفت: با تشکیل این شورا نشریاتی که به طور متمرکز زیر نظر ما فعالیت می کنند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با توجه به امتیازات در نظر گرفته شده به هر یک از آنها یارانه اختصاص می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اداره تشکل ها بنا دارد تا در این شورا از نظرات و افکار دانشجویان و فعالان نشریات برتر بهره مند شود، افزود: بعد انتقال نظرات در آبان ماه، از آذر ماه به نشریاتی که مطالب تولیدی نداشته باشند، طبق قانون یارانه ای تعلق نمی گیرد.

مديركل تشكل‌های سياسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: قصد داریم حمایت خود را از این تشکل‌ها افزایش دهیم.

نمازی نشریه ای را موفق خواند که به طور کامل تولیدی (بدون کپی برداری و استفاده از مطالب تکراری) باشد و افزود: لذا اولویت ما در نشریات زیر نظر این اداره کل، کیفیت و تولید محتوا است.

حجت الاسلام نمازی توصیه کرد: دانشجویان باید در این زمینه روند صعودی خود را حفظ کنند و با تمرکز ذهن برروی مسائل مرتبط، در راستای ارتقا توانمندی‌ها در این حوزه گام بردارند. درواقع دانشجویان باید در نشریات علاوه بر مسائل کلی سیاسی و اجتماعی، اطلاعات مورد نیاز خود از جمله اخبار واحد و فعالیت های دانشجویی را نیز پیدا کنند.

گفتنی است؛ در مراسمی که دیروز به منظور مراسم تقدیر از برگزیدگان نشریه تشکل های دانشجویی (پاد) برگزار شد، دانشجویان به بیان دغدغه ها،پیشنهادات،انتقادات و مطالبات خود در این حوزه مانند ادامه روند حمایتی دبیرخانه از نشریات، درخواست حمایت از نشریات الکترونیکی، فراهم آوردن فضا برای بالا بردن بینش سیاسی دانشجویان و غیره پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار