فرمانده انتظامی گيلان گفت: حفظ ارزش ها و رضايت مردم بايد هدف خدمت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده نیروی انتظامی استان گيلان در نشست تعاملی با مديرعامل هلال احمر استان كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با بيان اينكه هلال احمر نماد خدمت و صلح و مهربانی است، گفت: امدادگران نيز در سخت ترين شرايط مانند پليس در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

سردار محمدرضا ميرحيدری با تاكيد براينكه هلال احمر و پليس وجه مشترک زيادی با هم دارند، افزود: نگاه ارزشی و حفظ ارزش ها و رضايت مردم بايد هدف خدمت باشد.

وی هفته ناجا را فرصتی مناسب برای بيان عملكرد يكساله نيروی انتظامی برشمرد و خاطرنشان كرد: پليس همواره رضايت خداوند و مردم را بهترين دستاورد خود می داند.

فرمانده انتظامی استان گيلان با اشاره به اينكه همدلی موجود در بين مردم و مسئولان نشانه دينداری ساكنان اين استان است، متذكر شد: توجه به مسائل ارزشی و اعتقادات دينی همواره در افزايش امنيت و كاهش جرائم نقش داشته است.

سردار ميرحيدری كاهش جرائم در گيلان را نشانگر ارتباط نزديک مردم با پليس دانست و ادامه داد: گيلان با 17 درصد كاهش جرائم رتبه دوم كنترل و كاهش جرائم كشور را دارد.

وی با بيان اينكه آمار قتل28 درصد، نزاع و درگيری 46 درصد و تصادفات فوتی 6 درصد كاهش داشته است، تاكيد كرد: فرهنگ سازی و تلاش مجدانه پليس و همكاری بی بديل مردم موجب افزايش امنيت استان شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی استان گيلان با يادآوری اينكه هلال احمر در كنار پليس در حوادث های مختلف جاده ای نيز حضور دارد، گفت: وضعيت جاده های استان از شرايط نا مساعدی برخوردار است كه موجب بسياری از حوادث شده است.

میرحیدری با اشاره به تلاش های پليس در حوزه پيشگيری آسيب های اجتماعی، تاكيد كرد: اگر جامعه امن و آرام خواسته ما باشد، بايد در همه زمينه ها همدل و همكار باشيم.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.