نماینده شاهین‌شهر گفت: ظریف نیز باید همانند وزیر دفاع نسبت به اظهارات خود به صورت کتبا از مجلس عذرخواهی کند.


حاجی دلیگانی: ظریف باید عذرخواهی کند/ مطهری: وزیر خارجه روز یکشنبه کتبا و شفاها عذرخواهی کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در صحن علنی امروز چهارشنبه 14 مهر ماه ضمن تشکر و قدردانی از اقدام موثر و خوب ظریف به دلیل عدم دیدار با وزیر اقتصاد آلمان گفت: اما بنده تذکری نیز نسبت به وزیر امور خارجه کشورمان دارم.

وی ادامه داد: دو نوع رفتار با یک برخورد صورت گرفت، دهقان وزیر دفاع در قابل اظهارات خود نسبت به مجلس در مورد پایگاه هوایی نوژه به صورت کتبا از خانه ملت عذرخواهی کرد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: اما ظریف در جلسه روز یکشنبه به مجلس توهین کرده بود نیز باید به صورت کتبا و رسما از مجلس عذرخواهی کند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را برعهده گرفته است در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: همان روز یکشنبه در جلسه ظریف به صورت کتبا و شفاها عذرخواهی کرد و اعلام داشت که اگر توهینی صورت گرفته بنده عذر می‌خواهم.

وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه کشورمان وزیر اقتصاد آلمان را نپذیرفت که این اقدام پسندیده‌ای بود البته رئیس مجلس نیز وی را به حضور نپذیرفت.

مطهری با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد آلمان گفت: وی اعلام داشته بود که تنها به شرط آنکه ایران رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد به کشورمان خواهد آمد اما وی با آمدن به ایران شرط خود را زیر پا گذاشت.

نایب رئیس دوم مجلس بیان داشت: البته وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد که حرف‌های بنده تحریف شده بود، اما وی رفتار متکبرانه‌ای داشت که لازم بود با آن برخورد شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
حاجی نماینده شاهین شهر تنها نیست.شما که خبر رو می نویسی بهتره از همون ابتدا تحریف توش نداشته باشه که بشه بهتون اطمینان کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
دوستانی که میگن نماینده ها شورشو در نیارین اگه مجلس نباشه که رو دولت نظارت کنه جمهوری دیگه معنی نمیده لطفا شان مجلس رو پایین نیارین ،آقای ظریف حق ندارین بیشتر از خودتون صحبت کنین شما فقط ی وزیر هستی که باید پاسخگوی ملت باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
درود بر دکتر ظریف, از خدای منان ارزوی توفیق و سلامتی برای شما را دارم.نماینده ها هم لطفا شورشو در نیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
درود وخسته نباشید خدمت اقای ظریف.با همین پشت کار ادامه بده مردم شما را دوست دارن.نماینده شاهین شهر با این کارا میخاد بیشتر معروف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
ظریف نباید فراتر از ظرفیت و اختیارش صحبت میکرد لذا عذر خواهی حداقل کاری است که باید انجام می داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
نماینده ها افراطی عمل نکنن درسته که باید نظارت کنن اما قرار نیست هر چی بگن حق با اونا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
دکتر ظریف تنها نیستی عزیزم . 80 میلیون ایرانی با تو همگام هستند. اقلیت مخالف همه جا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
نمایندها مجلس شورشو در آوردن دیگه به اسم اینکه نماینده مردم هستن هر کاری بخوان انجام میدن در صورتی که 90 درصد تصمیمات بر خلاف میل مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
بعضیا فقط دنبال حاشیه و شأن خودشون هستن
آخرین اخبار