مسئول بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای شایسته حرکت مردمی پیاده روی اربعین نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام مسلم اسماعیلی در نشست شناسایی ظرفیت دستگاه ها و نهادها و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی ستاد مردمی اربعین استان تأکید کرد: حرکت مردمی پیاده روی اربعین حسینی باید به شیوه صحیح و شایسته ای جهت دهی و اجرا شود.

وی افزود: هدایت جمعیت چند میلیونی زائرین در اربعین حسینی نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه هاست.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حضور ضابطه مند و قانونی زائرین در این مراسم اظهار داشت: توجه به استقلال کشور عراق به عنوان میزبان زائرین حسینی هم ضروری و بسیار مهم است.

اسماعیلی با اشاره به برکات و فیوضات این سفر افزود: استفاده مناسب و شایسته از ظرفیت معنوی زیارت اربعین در کربلای معلا و ماندگاری آن باید همواره مورد توجه زائرین و متولیان برگزاری این برنامه باشد.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی و طرح یاوران معنوی ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال طرح یاوران معنوی اربعین با هدف آموزش و اطلاع‌ رسانی فرهنگی و با استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغان دینی همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اجرا می شود.

وی همچنین گفت: توجیه زائرین در مورد مشقت های پیاده روی اربعین در کنار تشویق و ترغیب به حضور در این مراسم دارای اهمیتی بالاست که صدا و سیما و دستگاه های مختلف نیز باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است: شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار