مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی و رسانه ای بویژه شبکه های مجازی در معرفی شایسته مکتب امام حسین (ع) استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی در نشست شناسایی ظرفیت دستگاه ها و نهادها و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی ستاد مردمی اربعین چهارمحال و بختیاری گفت: بخش های مختلف تولیدی و خبری صدا و سیمای استان آماده پوشش و اطلاع رسانی از مراحل مختلف مراسم اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام تا پایان مراسم اربعین، همراه زائران پیاده حضرت سیدالشهدا (ع) است افزود: هم اکنون اطلاع رسانی مربوط به مراحل ثبت نام و برنامه های ستاد اربعین انجام می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت مراسم معنوی اربعین اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی و رسانه ای بویژه شبکه های مجازی در معرفی شایسته مکتب امام حسین (ع) به جهان استفاده شود.

عظیمی همچنین خواستار حساسیت و توجه به محتوای مناسب در برنامه های مرتبط با زائرین اربعین بویژه در کشور عراق شد.

وی در پایان از دستگاههای مربوطه خواست برای برگزاری شایسته اجتماع عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در مرکز استان برنامه ریزی و همکاری کنند.

گفتنی است: شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار