پلیتیکال اینسایدر در مطلبی به نقل از سایت افشاگر ویکی‌لیکس نوشت: هیلاری کلینتون با تروریست‌های داعش در ارتباط بوده و به آن‌ها سلاح می‌فروخته است.

افشاگری دیگری از ویکی‌لیکس: کلینتون به داعش سلاح می‌فروخته استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، پایگاه اینترنتی «پلیتیکال اینسایدر» در مطلبی به نقل از سایت افشاگر ویکی‌لیکس نوشت: «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و وزیر امور خارجه سابق این کشور، با گروه تروریستی داعش در ارتباط بوده و به آن‌ها سلاح می‌فروخته است. 

«جولین آسانژ،» مؤسس ویکی‌لیکس در این خصوص گفته است: هیلاری کلینتون نه تنها با تروریست‌ها درارتباط بود، بلکه زمانی که وزیر خارجه آمریکا بود، برای آن ها سلاح می‌فرستاد. 
بر اساس گفته های آسانژ، کلینتون سلاح‌ها را به قطر می فرستاد و قطر هم آن سلاح‌ها را برای سرنگونی معمر قذافی در اختیار عناصر مسلح در لیبی قرار می داد.

براساس این گزارش، کلینتون فقط به این حد اکتفا نکرده، بلکه تلاش کرده است تا این طرح را در سوریه نیز اجرا کند. وی با ارسال سلاح برای تروریست ها و تجهیز آنان به پول، قصد مشارکت در سرنگونی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را داشت. کلینتون همه این اتهامات را رد کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
خانم کلینتون یک تروریست است وصلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد .
United States of America
ناشناس
۰۵:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
بلاخره مشخص شد، می دانستیم که اوباما و نتانیاهو پدر داعش هستند، این هم از مادر داعش.
آخرین اخبار