سه رکابزن ایرانی در کاپ آسیایی تایلند صاحب دو مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی با شگاه خبرنگاران جوان: رکابزنان محمد دانشور و محمد رجبلو در ماده های یک کیلومتر تایم تریل  و چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی در دو روز نخست  کاپ آسیایی دوچرخه سواری پیست تایلند مدال نقره به دست آوردند.

همچنین  حسین ناطقی نیز در ماده اومنیوم بزرگسالان نتوانست مسابقه را به پایان برساند و طباطبایی همچنین در ماده 3کیلومتر تعقیبی انفرادی  رکابزن ششم شد و شهاب جدید الاسلامی نیز در ماده اومنیوم موفق به کسب مدال برنز شد.

در دور امتیازی سجاد طباطبایی عنوان پنجم را کسب کرد و  در رشته یک کیلومتر تایم تریل، کسری باقرپور در رده پنجم قرار گرفت.

مسابقات کاپ آسیایی تایلند رکابزنان کشورمان در مجموع موفق به کسب 6 مدال( 4 نقره و 2 برنز) کسب کردند و این رقابتها پر افتخارترین مسابقات رکابزنان کشورمان در رشته پیست بوده است.

در رشته 4 کیلومترتعقیبی تیمی ، تیم کشورمان شامل محمد رجبلو ، شهاب جدیدالسلام ، صالح تفرشی و حسین ناطقی بعد از تیم های هنگ کنگ و تایلند بر سکوی سوم ایستادند و مدال برنزرقابتها را به دست آوردند.

 کسری باقرپور رکابزن تیم ملی سرعت کشورمان در رشته اسپرینت دوم شد و مدال نقره را برگردن آویخت و دوچرخه سوار هنگ کنگی سوم شد وحسن علی ورپشتی رکابزن بزرگسال کشورمان در رشته سرعتی اسپرینت مدال نقره این رشته را کسب کرد .

تیم 4 کیلومتر تعقیبی بزرگسالان بانوان ،رکابزنان ریحانه طالبی،پرستو باستی،فاطمه هداوند و فروزان عبدالهی عرب پس از تیم های هنگ کنگ و قزاقستان بر سکوی سوم این رشته ایستادند و مدال برنز را برای کشور کسب کردند .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار