توضیحات اخذ مجوز باشگاه ها از زبان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 اساسنامه برای باشگاه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛وزارت ورزش و جوانان دستور العمل تاسیس باشگاه های دوچرخه سواری را به تمامی استان ها در کمیسیون اصلی ماده  5  وزارت ورزش و جوانان داده است و از این پس استان ها با کسب مجوز از این وزارت خانه می توانند فعالیت خود را به صورت قانونی پیگیری کنند.

البته باشگاه های دوچرخه سواری ،مدارس و تمام مکان هایی که در خصوص دوچرخه سواری فعالیت می کنند و مجوز ندارند می توانند به وزارت ورزش و جوانان استان مربوطه مراجعه و بر اساس کمیسیون ماده 5 اساسنامه وزارت ورزش و جوانان این مجوز را برای ادامه فعالیت شان کسب کنند.

این مجوز  مورد تایید uci قرار گرفته و فدراسیون وچرخه سواری بدون هیچ مشکلی  می تواند به فعالیت خود در رقابت های برون مرزی ادامه دهد. 


در این خصوص با خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: تاکنون هیچکدام یک از باشگاه های دوچرخه سواری مجوز قانونی برای فعالیت خود نداشتند اما باتوجه به پیگیری های سه ساله ای که داشتیم در نهایت باشگاه های دوچرخه سواری سراسر کشور توانستند مجوز فعالیتشان را بگیرند و دارای پروانه کسب شوند.

وی در خصوص اساسنامه فدراسیون تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم در روزهای پایانی کارم در فدراسیون اساسنامه مصوب شد و به استانها این مسئله ابلاغ شد تا همه باشگاه ها،مدارس دوچرخه سواری و تمام مکان هایی که در این رشته فعالیت می کنند مجوز قانونی را طبق کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان سراسر کشور برای فعالیتشان دریافت کنند .

قمری در ادامه تاکید کرد:البته اگر پیگیر این قانون نمی شدیم باشگاه ها پیگیری نمی کردند اما طبق اساسنامه ای که توسط وزارت ورزش و فدراسیون جهانی مصوب شده بود برای ادامه فعالیتشان با مشکل مواجه می شدند. 

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد: اساسنامه ای که هم اکنون تصویب شد مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است اما  تمام کسانی که در این رشته فعالیت می کنند باید این مجوز را کسب کنند زیرا دستور العمل این ماده آمده است و به مرحله تصویب رسیده است زیرا هدف ما حمایت از ورزشکاران این رشته است تا بتوانیم استعدادهای این ورزش را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار