رئیس کمیته های هیات دوچرخه سواری اصفهان گفت:همکاری نکردن پلیس راه شهرها تنها مشکل ما است باید از زمان رسیدنمان اطلاع دقیق تری به آنان می دادیم.

به گزاش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم دوچرخه سواری از اصفهان به سمت مشهد در حال رکاب زدن است و آنان دوازدهمین سفر خود را به مشهد می گذرانند هم اکنون در مسیر فیروز کوه قرار دارند و ظهر روز 5 شنبه 22 مهرماه به شهر گنبدهای فیروزه ای می رسند.

برنامه سفر این رکابزنان از پیش با هیات استان هایی که در مسیر دوچرخه سواری شان قرار دارند هماهنگ شده است تا با این تیم همکاری کنند اما تنها ارگانی که با این تیم همکاری نمی کند پلیس راه است.

البته اگر بخواهیم جنبه فنی این مسئله را بررسی کنیم متوجه می شویم که پلیس راه ها هم حق دارند زیرا اگر اتفاقی برای رکابزنان در طول مسیر پیش بیاید باید جوابگو باشند و از سویی رکابزنان طی  مسیری که می آید و به پلیس راه برسد باید هماهنگی های بیشتری انجام شود تا وقفه ای در حرکت به سوی مسیر آنان را سرد نکند.

این رکابزنان با شعار "هوای اصفهان را داریم"به سمت شهر گنبدهای فیروزه ای رکاب می زنند.
   
در این خصوص با سامان لطفی رئیس کمیته های هیات دوچرخه سواری اصفهان مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: برای رسیدن به مشهد مقدس هم اکنون از مسیر فیروزکوه به سمت ساری در حرکت هستیم و در 20 کیلومتری شیرخوارگاه قرار داریم و امروز قصد داریم تا گرگان رکاب بزنیم اما اگر نرسیدیم امشب در هیات ساوه  مهمان هستیم.

وی در خصوص همکاری ارگان ها با رکابزنانی که برای رسیدن به مشهد در سفر هستند افزود: تنها ارگانی که با ما در طی مسیر همکاری نمی کند پلیس راه ها است و می گویند باید از قبل با ما هماهنگ می شد در صورتی که ما به پلیس راه هایی که در مسیرمان تا مشهد بود نامه زده ایم اما در کل کم لطفی می کنند.

لطفی در خصوص وضعیت جوی تصریح کرد: صبح هوا سرد بود و دماسنج 3 درجه سانتیگراد را نشان می داد اما هم اکنون که در فیروزکوه هستیم و دمای هوا 16 درجه است.

وی در خصوص زمان رسیدنشان به شهر گنبدهای فیروزه ای تاکید کرد: با توجه به جدول برنامه ریزی ها عاشورا  و تاسوعا را  در مسیر گرگان به سمت بجنورد در حال رکاب زدن هستیم و 5 شنبه ظهر به مشهد مقدس می رسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار