مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: با هدف ارائه اطلاعات درست و دقیق، بانک اطلاعاتی برای سرمایه گذاران در استان راه اندازی می شود.

سرمایه گذاران در همدان صاحب بانک اطلاعاتی می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید ناصر محمودی در نشست مشترکی با مدیران صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه موازی کاری در حوزه سرمایه گذاری آسیب زا است افزود: در این حوزه باید همه دستگاه های مرتبط با سرمایه گذاری استان در یک مسیر حرکت کرده و برای کمک به روند موجود یک صدا باشند.

وی بیان کرد: باید در حوزه سرمایه گذاری اطلاعات درست در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد تا بتواند به راحتی مسیر را انتخاب کرده و با تجزیه و تحلیل وارد میدان سرمایه گذاری شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان افزود: در این مسیر باید با هدایت نیروی انسانی هدف کلی طرح ها مشخص شود و شیوه تأمین منابع مالی را درست هدایت کرد و اجرای طرح هایی که به بخش خصوصی واگذار می شود نیز مشخص شود.

محمودی ادامه داد: بهبود شاخص های فضای کسب و کار امری ضروری است که در ارتقای شاخص ها در استان حذف یا اصلاح قوانین مخل کسب و کار باید مورد توجه قرار گیرد و اولویت اصلاحیه ها تعیین شود.

وی افزود: ضمن برگزاری نشست های کارشناسی با تمامی دستگاه ها، باید برش استانی طرح ها را در جهت بهبود هشت پله ای بهبود فضای کسب و کار عملیاتی کرد .

وی خاطر نشان کرد: تمامی هدف این است که اطلاعات درست به سرمایه گذاران ارائه شود و در این جا با ایجاد بانک اطلاعاتی جامع برای سرمایه گذاران که شامل اطلاعات تمامی اداره های مرتبط با سرمایه گذاری شامل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، می توان یک مسیر واحد برای سرمایه گذار ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در عین حال علاوه بر اطلاعات موجود موانع و نواقص بانک اطلاعاتی هر طرح نیز منظور می شود تا بتوان به راحتی طرح را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار