سرهنگ عرب لاریمی جانشین پلیس راهور شهرستان قم گفت: با توجه به رفت و آمد هیات های عزاداری و جلوگیری از ترافیک در مرکز شهر،محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بخشی از این محدودیت ها از  چهارشنبه 21 مهرماه  برای همه وسایل نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو در هسته مرکزی شهر اعمال می شود.

سرهنگ عرب لاریمی جانشین پلیس راهور بیان کرد:آمد و شد هر نوع وسایل نقلیه از سه راه بازار به سمت خیابان ارم، از تقاطع حجتبه به سمت انتهای بلوار بهار، تقاطع شهدا به سمت خیابان ارم و سه راه بازار به سمت سه راه ارم ممنوع است.

وی افزود: بخش دیگری از این محدودیت ها نیز از روز تاسوعا اعمال که به جز هسته مرکزی شهر، خیابان های اطراف را نیز شامل می شود.

 عرب لاریمی عنوان کرد:این محدودیت ها شامل ممنوعیت آمد و شد در خیابان 19 دی از کوچه مخابرات به سمت چهارراه بازار، میدان جهاد به سمت چهارراه بازار، میدان میرزای قمی به سمت تقاطع عماریاسر، تقاطع سجادیه به سمت حرم حضرت معصومه(س)، میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا، میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا، تقاطع عماریاسر(آذر) به سمت سه راه بازار، تقاطع حجتیه(بهار) به سمت حرم مطهر، تقاطع شهید مصطفی خمینی به سمت تقاطع حجتیه(بهار)، سه راه خورشید به سمت میدان مطهری(ره)، میدان مطهری به سمت پل علیخانی و دوربرگردان مقابل حجتبه به طرف خیابان اراک است.

وی
ادامه داد: همه عوامل ستادی و اجرایی پلیس راهور قم از امروز تا پایان آیین های روز عاشورا در آماده باش کامل هستند و در سطح شهر مستقر شده اند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار