همدان؛

خانواده خاکساری، موفق و سربلند در عرصه ورزش استان

در هفته ای که گذشت لطف الله و غلامرضا خاکساری پدر و پسر زورخانه های همدان در عرصه ورزش استان افتخار آفرین شدند.

خانواده خاکساری، موفق و سربلند در عرصه ورزش استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در هفته ای که گذشت به مناسبت هفته دفاع مقدس از نخبگان بازنشسته نیروهای مسلح استان تجلیل شد.

در این مراسم از لطف الله خاکساری دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان به عنوان نخبه ورزشی نیروهای مسلح استان تجلیل بعمل آمد .

لطف الله خاکساری کهن کسوت و صاحب زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشوری و مرشد و داور ممتاز کشتی و داور بین المللی کشتی پهلوانی می باشد که قضاوت دو مسابقات جهانی و بین المللی کشتی پهلوانی را در کارنامه خود دارد و همچنین در رشته چرخ تیز نیز مقام اول نیروهای مسلح کشور را دارا می باشد.

این کهن کسوت زورخانه های کشور به مدت 5 سال ر ئیس و بیست سال نیز دبیر هیات ورزش های زورخانه ای همدان بوده است.

این پیشکسوت ورزش استان توانسته یک خانواده ورزشی موفق را نیز تربیت کند و غلامرضا خاکساری استاد و مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان نمونه بارزی از این خانواده موفق می باشد.

غلامرضا خاکساری که در حال حاضر ریاست هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان را دارد بارها در عرصه مختلف مدیریتی برای ورزش استان خوش درخشیده است.

وی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز تحولی شگرف در عرصه ورزش رقم زده است و به جرات می توان گفت امروزه دانشگاه آزاد همدان در عرصه ورزش و امکانات ورزشی یکی از دانشگاههای پیشرفته کشور محسوب می شود.

غلامرضا خاکساری تنها در عرصه مدیریتی کارنامه درخشانی داشته در عرصه داوری کشتی و داوری کشتی پهلوانی نیز موفق ظاهر شده است به طوری که هفته گذشته از سوی فدراسیون بین المللی زورخانه به عنوان داور برای قضاوت در مسابقات جهانی به مالزی دعوت شد تا در یک هفته ای که گذشت این پدر و پسر ورزش استان در عرصه ورزش موفق و درخشان ظاهر شوند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.