فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: امام حسین (ع) با قیام و ایستادگی در مقابل ظلم و بی عدالتی به بشریت درس ایثار، شجاعت، آزادگی و از خودگذشتگی آموخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛نبی بخش داوودی در جمع جوانان پیرو ولایت شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: الگوپذیری از نهضت عاشورا موجب رهایی انسان از حب دنیا می شود.

وی با بیان اینکه عاشورا و نهضت کربلا سرمایه ای بزرگ برای ماست، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا ارزش های دینی و فلسفه قیام امام حسین (ع) در جامعه نهادینه شوند.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر توجه بیشتر به مباحث فرهنگی گفت: اگر ما به خوبی فرهنگ عاشورا را در جامعه تبیین نکنیم شاهد ناهنجاری های اجتماعی زیادی خواهیم بود.

داوودی جایگاه مسائل فرهنگی را در جامعه بسیارمهم دانست و افزود: شناخت و معرفت در مباحث دینی و اسلامی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر شناخت جوانان و نوجوانان از قیام امام حسین (ع) افزود: اگر امروز میان مسلمانان اتحاد و وحدت نیست و امت های اسلامی به جان هم افتاده اند به دلیل حب دنیا و فاصله گرفتن از احکام الهی است.

 مداحان اهل بیت (ع) در این مراسم به نوحه خوانی و مرثیه سرایی در مدح سالار شهیدان، امام حسین (ع) پرداختند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار