نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا گفت تن بنیانگذاران آمریکا از کارهایی که هیلاری کلینتون انجام می‌دهد در گور می‌لرزد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای‌پی‌تی‌ان؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت کارهایی که هیلاری کلینتون در ذهن دارد باعث می شود تن بنیانگذاران این کشور در گور بلرزد.

ترامپ با اشاره به اینکه رسانه ها بخشی از ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون شده اند و همه آنها برای تشکیلاتی که هیلاری کلینتون نامزد آن است، کار می کنند گفت هیلاری کلینتون فردی است که خرده شیشه دارد، برنامه های بدی برای آمریکا ریخته است و می خواهد برای همیشه استقلال آمریکا را از میان ببرد؛ چیزی که بنیانگذاران بزرگ این کشور به ما دادند. 

وی گفت اکنون تن بنیانگذاران آمریکا از کارهایی که هیلاری کلینتون می کند در گور به خود می لرزد. افرادی مانند داگلاس مک آرتور، جرج پاتن، مانند ژنرالهای ما؛ آنان در گور به خود می لرزند. بیش از دویست ژنرال و آدمیرال از دونالد ترامپ حمایت کرده اند. بیست و یک دریافت کننده مدال افتخار از کنگره از دونالد ترامپ حمایت کرده اند. من از افراد باهوش و سخت کوش خوشم می آید و این افراد نیز از من خوششان می آید. 

ترامپ با اشاره به اینکه هیلاری کلینتون می خواهد با مرزهای آزاد و قرار دادهای بد دولت ما را از بین ببرد گفت من به تجارت آزاد اعتقاد دارم ولی اعتقاد بیشتری هم به تجارت هوشمندانه دارم. باید توافقات تجاری هوشمندانه با دیگر دولت ها داشته باشیم و فرصت های شغلی را به کشور خودمان بازگردانیم. هیلاری به دولت جهانی اعتقاد دارد ولی من قرار نیست رئیس جمهور دنیا بشوم، من می خواهم رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بشوم. 

وی گفت ای کاش دوربین ها کمی هم می چرخیدند و در ایالات مختلف آمریکا جمعیتی را (که در زمان سخنرانی من) حضور دارند نشان می دادند ولی آنان هرگز جمعیت را نشان نمی دهند ولی شما می توانید از صداهایی که می آیند، شمار جمعیت را حدس بزنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار