سایت ویکی لیکس ایمیل‌های هک شده مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، اسناد جدید منتشر شده از سوی سایت ویکی لیکس نشان دهنده علایق درونی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

بر این اساس، ایمیل‌های منتشر شده از حساب کاربری جان پودستا، مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون نشان می‌دهد او چگونه با کارکنان خود کار می‌کرد. پودستا در این باره به شدت خشمگین شد و مدعی است روس‌ها حساب او را هک کرده‌اند.

این مطلب می‌افزاید: هیچ شواهد محکمی (برای اثبات ایمیل‌های منتشر شده) وجود ندارد؛ با این وجود افشاگری جدید باعث برملا شدن برخی رازهای کمک‌های مالی و مشاورها و نیز علایق واقعی کارزار انتخاباتی کلینتون شد. کمپین انتخاباتی کلینتون به شدت مبهم است. کمپین کلینتون به تعداد کمی از افراد اجازه ورود به مرکز این گروه را می‌‌دهد و به شدت درباره درز و افشای اطلاعات حساس است. از این رو، افراد اندکی از ساز و کار دایره اصلی تصمیم‌گیری کمپین، چگونگی تصمیم‌گیری‌ها و شیوه مدیریت هیلاری کلینتون اطلاع دارند.
 
بی بی سی می‌نویسد: افشاگری ایمیل‌ها به صورت غیرقانونی صورت گرفته است؛ با این وجود یک بینش درباره متدهای کمپین او و چگونگی اقدامات کارکنان کلینتون در صورت پیروزی او در انتخابات ماه آینده ارائه می‌دهد. براساس ایمیل‌های منتشر شده، کمپین کلینتون یک بنگاه نامطبوع است. 

در یک تبادل ایمیل، "آبدین" – یکی از مسئولان کمپین کلینتون – درباره خطر انتشار اطلاعات (کمپین ) به خارج هشدار داد. ایمیل‌های منتشر شده شامل مواردی چون غیبت کردن کارکنان پشت سر یکدیگر، نحوه مدیریت سخنرانی‌های کلینتون، قرار ملاقات‌ها و مواردی از این دست است.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار